残念でなりません。ご冥福をお祈りいたします。 彼をライブで見たのは3回 ・1995年10月 代々木競技場 ・2004年9月 シンシナティ US Bank Arena ・2013年6月 東京ドーム もう生で見れないのか・・・
好きな曲は多いですが、とくに好きな2曲を。 (2曲ともサミー・ヘイガーになってしまいました)
Right Now
When It's Love
Right Nowは歌詞も好きですね 超サマると「いつやるか?今でしょ!」なんですが、 英語で聞くからですかね、この曲聞くと「あー、やんなきゃな」と思います。
Don't wanna wait til tomorrow Why put it off another day? One more walk through problems Built up, and stand in our way, ah One step ahead, one step behind me Now you gotta run to get even Make future plans, don't dream about yesterday, hey C'mon turn, turn this thing around
Right now, hey It's your tomorrow Right now C'mon, it's everything Right now Catch a magic moment, do it Right here and now It means everything